Politika vračil, garancij in pritožb

V podjetju Lincos strmimo k temu, da našim strankam zagotovimo visoko kakovostno opremo, prilagojeno potrebam mehanikov, vulkanizerjev in domačih uporabnikov. Z obsežno ponudbo izdelkov, od ročnega orodja do specializirane opreme za popravila vozil, razumemo pomen robustne podpore strankam. Ta vodnik natančno opisuje naše politike vračil, garancij in pritožb, s ciljem zagotoviti brezhibno izkušnjo za naše stranke.

Za več informacij ali za začetek vračila, uveljavljanja garancije ali pritožbe, se obrnite na našo službo za podporo strankam.

Politika garancij

Podjetje Lincos na vse izdelke ponuja standardno enoletno garancijo, ki krije napake v materialu in izdelavi. Za kakovost izdelka in njegovo brezhibno delovanje jamčimo v času garancijskega roka, v kolikor bo uporabljan v skladu z namenom in priloženimi navodili. Rok začne teči z dnem izročitve blaga.

Tukaj je nekaj ključnih informacij:

  • Kaj krije garancija: Napake v materialu in izdelavi.
  • Izključitve: Škoda zaradi neprimerne uporabe ni krita.
  • Postopek uveljavljanja garancije: O napaki nas obvestite v 8 dneh od odkritja. Predložite dokazilo o nakupu (račun ali kopijo računa) in podroben opis težave, skupaj s fotografijami.
  • Mednarodni garancijski zahtevki: Obravnavajo se enako kot domači.
  • Možnosti reševanja: Ponujamo popravilo, zamenjavo ali vračilo, glede na željo stranke.
  • Čas popravila: Garancijska popravila lahko trajajo do 30 dni. Če pričakujemo zamudo, vas bomo obvestili, z možnostjo podaljšanja do največ 15 dni.
  • Neodpravljene napake: Če popravila ni mogoče dokončati v garancijskem obdobju, ponujamo vračilo denarja, dobropis ali zamenjavo izdelka.

Politika vračil in zamenjav

V primerih, ko je izdelek pokvarjen, napačen ali preprosto ne izpolnjuje vaših pričakovanj, podjetje Lincos ponuja možnost vračila ali zamenjave. Za začetek postopka nas obvestite v 14 dneh od prejema izdelka. Priložite dokaz o težavi, kot je opis napake in ustrezne fotografije, skupaj z računom ali številko naročila.

Tukaj je nekaj ključnih informacij:

  • Stanje vrnjenih izdelkov: Izdelki morajo biti neuporabljeni in v originalni embalaži, da so primerni za vračilo.
  • Izjeme: Po meri izdelani izdelki in izdelki z napako niso primerni za vračilo.
  • Stroški vračila: Stroške vračila krije stranka.
  • Možnost zamenjave: Nudimo zamenjavo za enak ali drugačen izdelek, kar omogoča strankam, da zamenjajo več izdelkov za enega enake vrednosti.
  • Ravnanje s promocijskimi ali paketnimi izdelki: Ni potrebno vrniti vseh izdelkov v promocijskem paketu, razen če so bili prodani kot komplet (npr. komplet orodja). V tem primeru ne omogočamo vračila posameznih delov, omogočamo pa zamenjavo poškodovanih komponent.

Vrste in čas obdelave vračil:

  • Gotovinsko vračilo: Izvedeno takoj.
  • Bančna nakazila: Običajno zaključena v 3 do 14 dneh, odvisno od vaše banke.

Popravila in rezervni deli

Nudimo možnost popravila, vzdrževanja in nadomestne dele za izdelke še vsaj 5 let po preteku garancijskega roka.

Garancijska popravila in druge servisne storitve opravljamo na naši lokaciji v Ljubljani, Slovenija. Za večje izdelke sodelujemo z zunanjimi izvajalci, ki nudijo popravila na terenu znotraj Slovenije.

  • Lokacija: Vsa popravila se izvajajo na naslovu Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, Slovenija.
  • Razpoložljivost rezervnih delov: Rezervni deli za večje stroje so na voljo 5 let po poteku garancije. Stranke lahko rezervne dele naročijo preko naše servisne službe na servis@lincos.si..
  • Stroški: Popravila in deli, kriti z garancijo, so brezplačni. Za popravila izven garancije stranke obvestimo o morebitnih stroških pred izvedbo storitve.

Ravnanje z izdelki, ki niso več na zalogi ali so ukinjeni

V redkih primerih, ko izdelka ni več na zalogi ali je ukinjen, podjetje Lincos ostaja zavezano k nudenju podpore. Rezervne dele zagotavljamo 5 let po poteku garancijskega obdobja. Glede na situacijo nudimo popravila, zamenjave ali stranke usmerimo na zunanje servise ali dobavitelje nadomestnih delov.

Obravnavanje pritožb

V podjetju Lincos je zadovoljstvo strank naša najvišja prioriteta. Če naletite na kakršne koli težave z našimi izdelki ali storitvami, je naš postopek reševanja pritožb zasnovan tako, da je hiter in učinkovit.

  • Vložitev pritožbe: Pritožbe lahko vložite osebno v naši trgovini, po telefonu ali po e-pošti na shop@lincos.si.
  • Potrebne informacije: Prosimo, da navedete podroben opis težave, po možnosti z ustreznimi fotografijami, skupaj z računom ali številko naročila.
  • Odzivni čas: Prizadevamo si, da na vse pritožbe odgovorimo v enem delovnem dnevu.
  • Reševanje: Glede na naravo pritožbe ponujamo vračilo denarja, zamenjavo izdelka ali dobropis.
  • Mednarodne pritožbe: Obravnavane enako kot domače pritožbe.

Potrošniške pravice in skladnost

Podjetje Lincos je zavezano k spoštovanju vseh ustreznih zakonov o varstvu potrošnikov in predpisov. Naše politike so zasnovane tako, da so pregledne, poštene in skladne s pravnimi standardi, kar zagotavlja, da so naše stranke popolnoma informirane o svojih pravicah in možnostih. Več o tem najdete v naših pogojih poslovanja.